Kalite Politikamız


BMS Group tüm birimlerinde ISO 9001:2008 standartları dahilinde oluşturduğu Kalite Politikasını uygulamaktadır.

Temel hedefimiz müşterilerin ihtiyaçlarını anlamak, süreçlerin ve performansımızın sürekli iyileşmesi ile ülke çapında hizmet sektörüne değer katarak, yüksek kaliteli yenilikçi hizmetler ile müşterilerimizin beklentilerini karşılamak veya aşmak her BMS Group çalışanının ortak hedefi ve sorumluluğudur.

BMS Group iş ve çalışan güvenliği standartlarını OHSAS 18001:2007 standartları çerçevesinde sürekli geliştirmektedir.

Müşterilerimiz ve çalışanlarımız tarafından yazılı veya sözlü iletilen tüm öneri, talep ve şikayet gibi geri bildirimleri sistematik yaklaşım içerisinde kayıt altına alır, inceler ve kalıcı çözüm sağlamak için azami gayreti gösteririz.

BMS Group müşteri beklentileri doğrultusunda en kısa zamanda etkili çözüm sunarak, müşteri memnuniyetini sağlamayı hedefler.

BMS Group un Toplam Kalite Yönetimi (TKY) anlayışı; işletmede çalışanların aktif katılımıyla, tüm faaliyetleri sürekli iyileştirerek, müşterileri ve toplumu memnun ederek kârlılığa ulaşmaktır.

 

BMS Group kalite yönetiminin temel ilkeleri;

  • Müşteri odaklılık,
  • Sürekli geliştirme ve yenilik düşüncesine dayanmak,
  • Takım çalışması ve katılımı önermek,
  • İnsana saygı, güven ve yetki dağılımını savunmak,
  • Sürekli öğrenmeyi benimsemek.

Kalite Belgelerimiz


Firmamız günümüzde de en önemli nokta olarak gördüğü kaliteli hizmet anlayışını, 19.02.2010 tarihinde ISO 9001:2008 ve OHSAS 18001:2007 kalite belgelerini hem hizmet verdiği alanlarda hem de yönetim sistemleri ile ayrı ayrı almaya hak kazanarak resmileştirmiştir.