Temizlik


Günümüz iş hayatı yüksek sayıda kişinin kapalı alanlarda bir arada bulunmasını veya çalışmasını gerektirmektedir. Bu durum temel olarak temizlik sektörünü basit hizmet alımı yapılan bir alandan daha çok insanların yaşam kalitesini ve sağlığını korumaya çalışan önemli bir hizmet şekline dönüştürdü.

Yapılan araştırmalara göre uluslararası sektörel standartlarda temizlik hizmeti alan kurumlarda,

  • Temiz ve hijyenik ortamlarda çalışanların verimliliği artmakta,
  • Kurum, sunduğu ortam ve konfor sayesinde markasına ziyarete veya alışverişe gelen müşterilerin algısında konumunu yükseltmekte,
  • Zararlı bakteri üremesinin engellendiği ortam ile hijyen sağlanarak tüm paydaşların sağlığı korunmaktadır.

 

BMS Group olarak bugüne kadar 400,000 kişiye Temizlik Hizmeti sunmuş, uluslararası yeterlilik ve kalite belgelerine sahip bir kurum olarak,

A) Tüm paydaşlarımızın yaşam kalitesini artırmayı ve

B) İlgilendikleri işlerinde kendilerine yardımcı olmayı hedefliyoruz.

 

Bu nedenle öncelikle hizmet istenilen alanla ilgili uzmanlarımız hizmet talep edilen alanda ücretsiz bir keşif gerçekleştirmektedirler. Bu keşif neticesinde talep edilen hizmet ve ihtiyaç farkı olup olmadığı netleşir. Bu durum aslında hizmet talep eden açısından bütçesinin korunması anlamına gelmektedir. Sektörümüzde bir çok hizmet farklı teknikler kullanılarak ve doğru projelendirilerek hem zaman hem de bütçe tasarrufu sağlanabilmektedir.

Daha sonra üzerinde mutabık kalınan hizmet,

  • Kullanılacak malzeme, ekipman ve personel detayları ile bütçelenir.
  • Hizmet alan firmaya bir Proje Müdürü atanır. Bu durumda Hizmet Alan tüm taleplerinde kolaylıkla iletişime geçebileceği bir yönetici kazanmış, Hizmet Veren ise proje üzerinde hesap verilebilirliği sağlamış ve kalite standartlarını korumuş korur.
  • Projede görev alan personellere uygulanan performans ölçümleri ile Türk misafirperverliğini örnek alan uluslararası standartların üzerinde bir hizmete ulaşılır.

Çalışanına Hizmet Anlayışı


BMS Group hizmetin “insan için” verildiğinin ve “insan kaynağı” ile mümkün olduğunun bilincindedir. Müşterilerinizin memnuniyetini, personelinizin memnuniyetini sağladığınız oranda yükseltebilirsiniz. BMS Group müşterilerine olduğu gibi çalışanlarına karşı olan sorumluluklarını da eksiksiz yerine getirir.

Bununla birlikte personellere verilen eğitimler, performans teşvikleri, kariyer planlaması ve ödüllendirme sistemleri ile çalışan memnuniyetlerini ve aidiyetlerini en üst seviyede tutar. Sektörünün en yüksek personel sürekliliğine sahip olan BMS Group, başarısını çalışanına hizmet etmeye borçludur.

Kaliteli Hizmet Anlayışı


BMS Group hizmet verdiği tüm branşlarda olduğu gibi temizlik hizmetlerinde de ilk olarak, üst düzey kalite standartlarını daha ileriye nasıl taşıyacağını planlar ve faaliyet gösterdiği tüm sektörlerde standartların belirlenmesinde öncü olmayı hedefler.

Temizlik hizmetleri alanında ISO 9001:2008, OHSAS 18001, İş Sağlığı ve Güvenliği Belgeleri başta olmak üzere kaliteli hizmetin resmi göstergesi olan tüm belgelere sahiptir. BMS Group kaliteli hizmet anlayışı çerçevesinde, kendilerini dünya çapında kanıtlamış firmaların ürünlerini, teçhizatlarını ve makinelerini çalışanlarının kullanımına tahsis etmektedir.

Kurumsal Hizmet Anlayışı


BMS Group temizlik hizmetlerinin denetim, gözetim ve değerlendirmelerini kesintisiz olarak devam ettirir.

Verilen hizmetin kurumsal operasyonel iş akış diyagramına uygunluğunu ölçebilmek adına yapılan denetim ve gözetimlerde Bölge Yöneticileri, ekiplerin ve şeflerin değerlendirmelerini yaparlar. Bu değerlendirmeler esnasında gerek Kalite Yönetim Sistemleri maddelerinin uygulanması gerekse firma hizmet hedeflerinin yerine getirilebilmesi amacıyla 17 farklı formda bulunan 200 ün üzerinde nokta denetlenir.

Konu başlıkları temel olarak Hizmet Kalitesi, Personel Değerlendirme ve Müşteri Memnuniyeti Ölçümleme alanlarını içerir.

Disiplin Yönetmeliği, iş kontrol cetvelleri, eğitim ihtiyaç analizi, müşteri memnuniyet anketleri, denetim raporları, proje bilgi formu, operasyonel hareket formu ve bilgi paylaşım formu bu alanda kullanılan materyallerden bir kaçıdır.

Elde edilen tüm sonuçlar ve değerlendirmeler özet raporlar halinde hizmet verilen firmaların sorumlu yöneticileri ile paylaşılır.

  • Kurumsal Çalışma Alanları
  • Sağlık Kurumları
  • Endüstriyel Bölgeler
  • Steril Ortamlar
  • Mağazalar & Marketler
  • Spor Tesisleri
  • Eğitim Kuruluşları
  • Yüksek Alan Temizliği
  • Çamaşırhane hizmetleri
  • Dış Cephe Temizliği
  • Dış alan temizliği
  • Zemin Temizliği
  • Halı Temizliği
  • Cila Uygulaması
  • Cam Temizliği
  • Açık Ofis Temizliği
  • Kapalı Ofis Temizliği
  • Tuvalet Temizliği
  • Toz Kontrol
Hizmetlerimiz, referanslarımız ve bizim hakkımızda daha detaylı bilgi için
broşürümüzü inceleyiniz;
Hizmetlerimiz hakkında daha detaylı bilgi almak için lütfen aşağıdaki link’e tıklayın.
Kalite belgelerimize ulaşmak için lütfen aşağıdaki link’e tıklayın.